MobiTools

... ,Download Mobile software, Clip, RingTone, Game, Theme, Wallpaper

MobiTools

... ,Download Mobile software, Clip, RingTone, Game, Theme, Wallpaper

کلیپ تصویری یاس (خواننده رپ ایرانی)

یک کلیپ تصویری از یاس؛ خواننده محبوب رپ فارسی.


دانلود در ادامه مطلب

Information :

size : 934 KB
Duration : 1min 38sec
Format : 3gp
password : www.mobitools.blogsky.com
نظرات 5 + ارسال نظر
بابل رویال یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ http://babolroyal.parsehgig.com

سلام وبلاگ خولب داری اگه دوست داشتی به وبلاگ من یه سری بزن و اگه با تبادل بنر موافق بودی بهم خبر بده .

وبتون باز نشد

دانیال چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.danipictures.blogfa.com

خوبه ولی با تبلیغات زیادی شلوغه

محمد شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.bia4rapshop.blogfa.com

از این کلیپ خیلی خوشم اومد بازم از این کارا بکن.اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگم بزن(www.bia4rapshop.blogfa.com)و نظرات قشنگتو برام بزار.

سحر چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ق.ظ

سلام
میشه یه کار برای ابجی تون بکنی
من دنبال اهنگ درکم کن از یاس هستم اما ژیداش نمی کنم
اگه میشه برام بنویسید کجا میتونم پیداش کنم

سحر دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ق.ظ

سلام
ببخشید این کلیژ یاس رو که اینجا زدین من دانلود کردم اما پسورد میخواد مگه پسوردش همونی نیست که پایین نوشته یعنی www.mobitools.blogsky.com
من اینو وارد میکنم اما بازم باز نمی شه
چی کار کنم؟

ممکنه کیبورد شما در حال عادی فارسی بنویسه پس از فارسی نبودن کیبورد هنگام تایپ مطمئن باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد